جزوه آموزش هنر

جزوه آموزش هنر

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به درستی انجام شده جزوه آموزش هنر، معاملات لحظه ای می توانند مصرف کنندگان را در همان لحظه درگیر کرده و باعث رونق بیشتر یک برند شوند. با ضعف انجام می شود ، انجام معاملات لحظه ای می تواند چیزی بیش از دخالت های ناجور یا نامناسب باشد. اغلب اوقات ، مارک ها به راحتی امیدوارند “در بطری صاعقه بگیرند” تبلیغات یا پیام های مستقل ، آخرین لحظه را به کانال های اجتماعی می اندازند. اما محتوای بی درنگ آماده شده با عجله می تواند مسطح شود یا علامت را از دست دهد. از آن بدتر ، پیام های واقعی لحظه ای خود سرویس می توانند به راحتی نتیجه معکوس دهند و نام تجاری را به عنوان فرصت طلبی یا دور از دسترس توصیف کنند. اعتصاب های دقیقه به دقیقه به ندرت موفق جزوه آموزش هنر. در عوض ، برای موفقیت مداوم ، بازاریابی لحظه ای باید بخشی از یک استراتژی گسترده تر ، با دقت تصور شده باشد که مارک تجاری را به بخشی جذاب و مرتبط با زندگی مصرف کنندگان تبدیل کند. یکی از استراتژیست ها می گوید ، فراتر از فقط تلاش برای صاعقه گرفتن در یک بطری با “لحظه های Oreo” یکبار مصرف در طول رویدادهای ویترین ، “همگام شدن با سرعت فرهنگ دیجیتال در واقع نیاز به بازاریابان برای برنامه ریزی قبلی است

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.